zondag 1 maart 2020

Tijd om fluvius eens een herinneringsbrief te sturen.

Nog steeds geen reactie van fluvius en de ons in de eerste brief van fluvius meegedeelde plaatsingsdatum komt nu wel zo erg dichtbij. Zou het iets te maken hebben met het adres waar we onze brief naar hebben gestuurd? (zie een vorige post)
Ik speel liever op veilig; tijd dus om een tweede brief naar de hoofdzetel van fluvius te sturen. Dan kunnen ze later zeker niet claimen niet op de hoogte gebracht te zijn geweest dat de installatie van de draadloze digitale meter hier voorlopig niet kan doorgaan.
Eerstdaags stuur ik fluvius dus aangetekend volgend schrijven (OK, het lijkt wat op het vorige, maar ik hou het dan ook graag een beetje efficient):


Geachte heer/mevrouw,



Betreft: Digitale meter elektriciteit en/of aardgas: [Mijn adres]
EAN E: xxxxx / EAN G yyyyy


Middels dit aangetekend schrijven wens ik U te herinneren aan mijn aangetekend schrijven van dd/mm/2020 in reactie op uw schrijven van dd/mm/2020 met kenmerk DMK/OD/ST, waarin u me meedeelde dat mijn huidige meters voor elektriciteit en aardgas zullen worden vervangen en dat uw aannemer, TEA, deze metervervanging heeft ingepland op dd/dd/2020 tussen xx-yyh.
Tot op heden heb ik immers vanwege fluvius geen reactie op dit schrijven mogen ontvangen.
Mogelijks is dit te verklaren doordat ik mijn schrijven van dd/mm/2020 heb verzonden naar het retouradres dat in uw brief van xx/yy/2020 met kenmerk DMK/OD/ST werd vermeld, nl.
Schoebroekstraat 62, 3583 Paal – Beringen
Bijgevolg verstuur ik dit schrijven ter herinnering ditmaal naar de maatschappelijke zetel van fluvius.
Ik wens er mij immers van te verzekeren dat U er van op de hoogte bent gesteld, zoals in mijn vorig schrijven reeds gemeld, dat de hoger vermelde, momenteel ingeplande datum voor ons niet mogelijk is en er op die dag en in die tijdsperiode dan ook niemand aanwezig zal zijn die de technici van uw aannemer TEA toegang zal kunnen verschaffen tot de woning en de te vervangen meters. Ik zal bijgevolg op geen enkele wijze het aanrekenen van kosten aanvaarden die het gevolg zouden zijn van het zich op die datum en in die tijdsperiode langskomen en onverrichterzake weer moeten vertrekken van technici van uw aannemer.
Ik wens er mij eveneens van te verzekeren dat U er van op de hoogte bent gesteld dat ik, vooraleer een nieuwe afspraak te kunnen maken voor de vervanging van mijn elektriciteits- en aardgasmeters, eerst het antwoord op de in mijn schrijven van dd/mm/2020 beschreven vragen dien te kennen, aangezien ik, zonder enige verdere informatie van uwentwege, er rekening mee dien te houden dat de modaliteiten voor het maken van deze afspraak mogelijks verschillen al naar gelang uw antwoorden op deze vragen.

Ik dank u alvast voor de aandacht die u aan dit schrijven hebt willen besteden en ik zie uw gedetailleerd en volledig antwoord op de in mijn schrijven van dd/mm/2020 gestelde vragen met gepaste belangstelling tegemoet.


Hoogachtend,
[Mijn naam]

Ziezo, en als ik nu niet teveel treuzel met die brief aangetekend verzonden te krijgen, zouden ze die nog net een paar dagen voor de installatiedatum bij fluvius in Melle op hun bord moeten krijgen.


2 opmerkingen:

  1. al iets gemerkt van @digitalemeter op Facebook? Daar kun je volgen wat andere mensen melden en kun je ons ook op de hoogte houden van uw ervaringen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, maar ik heb al eeuwen geen Facebook-account meer. Zo'n afgeschermd prive-stukje van het internetgebeuren waar je geen toegang toe hebt zonder je te idenitifceren, dat is mijn ding niet. Informatie is voor mij liefst zo vrij en gemakkelijk mogelijk toegankelijk voor iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen