vrijdag 13 maart 2020

fluvius laat van zich horen

Het mogen dan wel bizarre COVID-19-tijden zijn, toch hou ik jullie graag verder op de hoogte van mijn belevenissen.

Enkele dagen voor de (door fluvius/TEA) geplande installatiedatum voor de digitale meter en na het verzenden van mijn herinneringsbrief kreeg ik op een weekdag overdag een telefoontje van een privé-nummer, zo rond het middaguur.
Het bleek de klantendienst van fluvius te zijn.

Ze hadden mijn (herinnerings-)schrijven goed ontvangen, daar in Melle.
Ze konden zelfs bevestigen dat de installatie niet langer op de gemelde datum stond ingepland.
Maar antwoorden op mijn vragen, dat zou niet zomaar gaan, want naar wat in die eerste brief stond, daar hadden ze het raden naar in Melle (ha ja, die eerste brief ligt ergens op een bureau in Paal-Beringen).
Ik werd dus vriendelijk verzocht eens te willen laten weten wat die vragen dan wel waren, dan konden ze die ineens telefonisch beantwoorden.

Helaas, ik had die brief niet bij, want ik was, zoals wellicht velen in dit land, op mijn werk op dit uur. Ik kon dus ook niet laten weten wat al mijn vragen precies waren.
Bovendien konden ze mij toch moeilijk verwijten te hebben gereageerd op hun eerste brief door te schrijven naar het enige retouradres dat op die eerste brief te vinden was, liet ik nog weten.
Ik heb vervolgens mijn wens uitgedrukt om alle verdere communicatie hieromtrent enkel nog schriftelijk te voeren, de medewerker van de klantendienst een fijne dag gewenst verder en de verbinding verbroken.

Ik meende voor het verbreken nog net wat geërgerd gegrommel aan de ander kant van de lijn te ontwaren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten