zaterdag 21 maart 2020

fluvius bleef uit mijn kot

Voor de meesten onder ons is de uitrol van de draadloos communicerende digitale meter nu wellicht wel de minste van de zorgen, maar voor de volledigheid vermeld ik hier nog even wat er nog na mijn telefonisch onderhoud is gebeurd.

Welnu: tot nu toe is er verder helemaal niets gebeurd.

Op de datum die in de eerste ontvangen brief als installatiedatum werd vooropgesteld, heeft er bij ons niemand aangebeld. Nochtans heb ik in onze wijk die dag wel een bestelwagen van TEA zien staan, dus onze wijk stond die dag wel op hun programma.

Voorlopig zijn we dus aan de installatie van de digitale meter ontsnapt, is er geen installatiedatum afgesproken en wacht ik dus op een nieuwe brief van fluvius of TEA vooraleer nog enige verdere actie te ondernemen.
Maar zo snel verwacht ik die niet, aangezien door COVID-19 de uitrol van de digitale meter nu stil ligt. Met een beetje geluk worden we, nadat we naar het gewone leven zijn teruggekeerd, stilletjes tot ergens in 2022 vergeten, bv. omdat ze geen tijd willen verliezen aan tegenwerkende zonnepaneeleigenaars en zich focussen op de "quick-wins" van brave burgers om de verloren tijd in te halen en toch maar nog zo dicht mogelijk bij hun objectieven te eindigen...

In elk geval: van zodra we weer nieuws krijgen van fluvius, zal ik daarvan zeker op deze blog verslag doen!

3 opmerkingen:

  1. Ja, ook benieuwd of je intussen toch al een DM hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan het nog gekker?Zoveel mensen proberen hun maandelijks budget zo goed mogelijk te beheren en dan dit...
    In wat voor een land leven we ...

    BeantwoordenVerwijderen