zaterdag 17 oktober 2020

Tot op heden geen nieuws!

 U las hier de laatste maanden geen nieuwe berichten, maar dat is eenvoudigweg omdat ik niets meer van fluvius heb vernomen. In ons huis hangt dus nog steeds een goede oude analoge meter...

4 opmerkingen:

  1. Is het niet slimmer eens te rekenen of een niet-digitale meter je toch voordeel kan opleveren? Bij mij is dat alleszins het geval, vooral omdat we sowieso al te veel opwekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij stonden ze vandaag (onaangekondigd) voor de deur nadat ik de installatiedatum had verlaat. Ik heb ze wandelen gestuurd...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik stel me de vraag wat nu de stand van zaken is na het nietig verklaren van het aangetekende beroep in Vlaanderen door het grondwettelijk hof? Ik vermoed dat uw brief ook niet langer als voorbeeld zal kunnen worden gebruikt, aangezien u spreekt over het recht dat het Besluit van de Vlaamse Regering van 7 mei 2019 tot wijziging van het Energiebesluit van 19 november 2010 om te kiezen voor de plaatsing van een digitale meter die communiceert met de distributienetbeheerder via bekabeling. Ik denk dat we nu wel al onze kaarten hebben uitgespeeld...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onze analoge meter is stukgegeaan, 1 jaar geen nachttarief geregistreerd...
    en dan zijn ze daar onmiddellijk met hun digitale meter.
    Die ze in een slaapkamer wilden hangen, niet dus.
    Nu zijn ze bij Fluvius wel heel pienter. Ze 'kunnen' de oude meter niet repareren want ze hebben er geen meer, we moeten dus een digitale nemen met GSM of de oude meter op enkelvoudig tarief laten zetten.
    Dat laatste dus gekozen... want een bekabelde hebben ze ook nog niet.
    en een rekening van 88 euro ontvangen omdat wij van tariefplan gewijzigd zijn. gebeld naar Fluvius waarom we daarvoor een rekening krijgen nadat hun teller stuk ging: u had maar een digitale moeten nemen, dat was gratis geweest.
    We worden als burger toch goed behandeld in dit land.

    BeantwoordenVerwijderen